środa, 2 kwietnia 2008

Markowski - reupload

Obiecany reupload vinylu Grzegorza Markowskiego "Kolorowy Telewizor", nigdy nie wydany na cd i już chyba nikt go nie wyda z prostej komercyjnej przyczyny - ta płyta jako całość jest słaba i się nie sprzeda. Czasy kiedy sprzedawano po pół miliona płyt już napewno nie wrócą. Ale ponieważ było kilkanaście próśb o tę trudną w zdobyciu płytę tak więc prezentuję ją ponownie. A propos próśb o różne prezentowane wcześniej rzeczy, to jak mówiłem wcześniej ,nie będę spełniał pojedyńczych z prostej przyczyny - nie mam na to czasu. Natomiast nie mam nic przeciwko jeśli o nie prosicie, jeśli nazbiera się ich kilkanaście to zrobię reupload. Pozatym jest tu kilku stałych bywalców którzy także mogą w czymś pomóc.


6 komentarzy:

sond pisze...

Dzięki Piotrze. W istocie, jest to słaba płyta, ale strasznie spodobało mi się jedno nagranie z niej. Na którymś koncercie Perfectu też się pojawiło. Chodzi o "Widzisz Panie". Może szału nie ma, ale coś mnie przyciąga do tego kawałka. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

P.S. Znalazłem Twój blog dzięki temu tytułowi. Wpisując w wyszukiwarce "kolorowy telewizor markowski" mam To, Co Mi Gra na pierwszym miejscu.

Anonimowy pisze...

Znam materiał z winyla. Moje zdanie jest wyjątkowo podobne do przedmówcy. Płyta słaba ale coś jest w kawałku Widzisz Panie. Nawet moje dzieci / 8i 11 lat / chętnie słuchają tego kawałka. pozdrawiam uzdek

Piotr K. pisze...

"Widzisz Panie" to niewątpliwie najlepsza kompozycja na tej płycie i chyba jedyna jaką Perfect grywał na swoich koncertach.Utwór znajduje się na albunie Live 94 z katowickiego spodka, który już był prezentowany na tym blogu.

Anonimowy pisze...

Ja nie zgadzam się z wami. Moim zdaniem ,,Mamo zgubiłem się" ',,Widzisz Panie" ,,Znowu bije dzwon" spokojnie mogłyby być kawałkami Perfectu. Płyta jak na tamte czasy nie trafiła w gusta ale o tym sie nie dyskutuje. Mam tę płytę od początku i bardzo ją lubię. Tylko od kilku lat nie mam gramofonu, dlatego bardzo dziękuję Piotrze za reupload. Pozdrawiam easy

Anonimowy pisze...

Ciekawe, że na okładce występuje telewizor... czarno-biały :D

Anonimowy pisze...

jakie jest hasło do archiwum?