czwartek, 19 listopada 2009

Squot

Po prostu energia i zabawa - tak charakteryzował poczynania Squot gitarzysta Shadock. Zadebiutowali podczas Jarocina 93, Schadock, który równolegle działał jako gitarzysta w Kr'shna Brothers, skupił w Squot muzyków z Poznania , Opola i Zielonej Góry. Płyta "The Aggression" często rzeczywiście brzmi dość agresywnie. Grupa skłania się ku hardcoreo'wi z jego gitarowym ciosem, korzysta z tanecznego funky, ale też bawi słuchacza kontrastowymi zmianami aranżacji . Intryguje również niepokojąco brzmiącą, krzykliwą melorecytacją. Squot wprowadza skrecze, zahacza o rap, próbuje niby-zappowskich zaśpiewów i wyraźnie ma słabość do muzyki murzyńskiej.
W sumie to dość udana próba przeniesienia na nasz grunt trendów które zaistniały na zachodzie w pierwszej połowie lat 90-tych.
O grupie nie wiedziałem nic a tekst powyżej jest z "Przewodnika płytowego". Kariera grupy zakończyła się na tym jednym wydawnictwie.


The Aggressions (1994)




Skład:

SHADOCK - guitars
GONZO - guitars
DÓPA - bass
ROSJAN - drums
WIMA - vocal, sax, flute
gościnnie Patrycja Olka - vocal

1.Prisoner Of War
2.Gray Papers
3.Skunk
4.I'll Go Away Tomorrow
5.Only Fucking You Can Lie
6.Theren Goes The Neighborhood
7.People
8.Aggerssions
9.The New Congratulations
10.Money/Love/Death
11.It'll Be A Great Day
12.I Regret Must Die I
13.The Place
14.Heaven
15.I Regret Must Die II.

KLIK



P.s
Link podesłał Mariusz. Dzięki

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

bardzo fajna płyta zasłuchiwałem się nią z kasety potem latami szukałem tego na CD. Oczywiście dzięki allegro znalazłem i za neiwielkie pieniądze nabyłem. Byłem tez na ich koncercie w Poznaniu w Arenie - Rockowe walnetynki czy cos takiego to byłó, grała kobranocka i cos jeszcze... Fajna płyta polecam!!!

be_red

moom pisze...

Wimek udzielał się też w projekcie Flapjack

pishtaco pisze...

Wielkie dzięki za tą płytkę! I za odgrzebywanie dobrej polskiej muzyki!

Piotr K. pisze...

Nie ma za co. Trzeba w tym miejscu podziękować tym ,którzy podrzucają mi różne ciekawe płytki bo ostatnich kilkanaście postów to w większości ich zasługa. Podziękować im za to że się im chce

Unknown pisze...

Podobnie jak be_red kasetę zajechałem :) Niestety mi się nie udało zakupić CD...

Anonimowy pisze...

Ta płyta jest fantastyczna. Słucham jej na wrzuta.pl ale szukam na cd. Oczywiście - nie do kupienia. Gdyby ktoś miał czas, zmienił na mp3 i wysłał mailem... albo płytę pocztą - byłbym zobowiązany :)
A może i ja mam cos, czego ktoś szuka?
tohk@wp.pl

Unknown pisze...

Własnie, wspominasz Kr'shna Brothers. Kolejna świetna, niedoceniona kapela. Było już coś o niej?

Piotr K. pisze...

Nie było ale będzie

Anonimowy pisze...

z pewnych zródeł wiem że Squot sie reaktywuje ogrywając stare numery i tworząc nowe,prawdopodobnie usłyszymy ich jeszcze w tym roku

wojtekidd pisze...

Mozesz wrzucic ten link do mp3 jeszcze raz? Szukam tego wszedzie, a to plyta dziecinstwa ;) Dzieki!

Anonimowy pisze...

szacunek- wspomnienia wróciły :)