środa, 16 grudnia 2009

Ludzie listy piszą cz.11

Cześć Piotr!

Natknąłem się w necie na Twojego bloga szukając wiadomości o ludziach z którymi kiedyś się przyjaźniłem, grałem lub znałem. I mile zaskoczyła mnie Twoja stronka. To super że wpadłeś na pomysł aby te wszystkie kapele w jakimś sensie wciaż "żyły".
Ja mam na imię Tomasz Unrat i grałem w wielu trojmiejskich kapelach...miedzy innymi Call System, Oczi Cziorne, No Limits oraz Blenders. Los tak chciał że w 1992 roku wyjechałem do USA. Pasja do muzyki jednak jest tak silna że wciąż jestem aktywny muzycznie......i posiadam mam nadzieje jakieś wiadomości które może pomogłyby zaktualizować w jakims stopniu Twojego bloga.

Pozdrawiam z Nowego Jorku i czekam na odpowiedź.
Tomasz Unrat

Ps;
Podaje rowniez namiary na mnie..
www.myspace.com/tomaszunrat
www.myspace.com/projectapteka


Witaj Tomasz !!!

Wielkie dzięki za maila . Cieszę się że podoba Ci się mój blog. Ciągnę go już prawie trzy lata i nawet nie wiem kiedy, a zebrała się tam pokaźna ilość muzyki. Na początku miał to być blog z tym co lubię ale z czasem przekształcił się w miejsce gdzie można znaleźć ciekawe czasami nigdzie niepublikowane rzeczy. Ostatnio dużo muzyki otrzymuje od czytelników. Podrzucają linki do płyt które lubią albo które mają w swoich zbiorach a wiedzą że to już unikaty. Ja po prostu staram się przedłużyć życie takim rzeczą. Ot, mam takie hobby, albo jak mówi moja żona, bzika.
Bardzo mnie zainteresowała informacja, że nagaliście płytę z Projekt Apteka. Gdzie to można kupić ? A ha, a czy Kodym nie wytoczy Wam sprawy o nazwę grupy, hahaha. Posłuchałbym tego z miłą chęcią ale również służę promocją jeśli jesteście zainteresowani. Dziennie odwiedza mnie okoła 500 osób a więc nie tak mało.
A przy okazji jeśli masz jakieś stare niepublikowane materiały grup w których grywałeś i chciałbyś to ocalić od zapomnienia to również służę pomocą .

pozdrawiam piotrK


Cześć Piter!

Dzięki Wielkie za odpis!!
Oczywiście posiadam jakież archiwalne nagrania bandów z którymi w jakiś spsób byłem lub jestem zwiazany. Z Januszem Sokołowskim zwanym 'pierzastym" nagrywamy własnie pierwsze numery na płytkę. Ponieważ on bardzo dużo komponował z Jędrkiem dla Aptekarzy, to uważa się że ich piosenki są wspólne i z tego co wiem nie grozi nam raczej żaden proces. Ja nie zawiesiłem jeszcze pałek na kołki...i gram dość intensywnie w paru projektach.
Jeden z nich to Apteka Project, drugi to moja kapela metalowa Raggedy z która grałem na Przystanku Woodstock w Polsce w 2004 roku. Trzeci projekt to płyta z moim przyjacielem z Kanady.......też w trakcie mixu...poświęcona pamięci Tadeusza Nalepy. W nagraniach wzięli udział super polscy muzycy którzy przebywają obecnie w USA...np Jerzy Piotrowski perkusista legenda Oczywiście próbki zaraz Ci prześle ...projekt się nazywa Roman Lajkosz and Friends-Tribute to Tadeusz Nalepa. Właśnie powoli będziemy szukali uczciwego wydawcy w Polsce i byłoby nam super miło jeżeli znajdziesz chwilkę czasu i chęci na promocje tych projektów ....

Pozdrawiam i wysyłam toszeczkę materiałów.
Tomasz Unrat

Ps:
Wiem, że Call System wciąż gra.
Mają swoją stronkę
http://www.callsystem.kum.pl/
Blendersi też grają.
Oczi Cziorne raczje mają przerwę... ale jestem z dziewczynami w kontakcie.
No Limits też coś pogrywa więc "stara gwardia" coś robi muzycznie.:)

Witaj Tomek !!!

Skleciłem posta z naszych e-maili i dorzuciłem do tego utwory które mi podesłałeś. Zapraszam na blog.Roman ma głos niesamowicie podobny do Nalepy, nigdy bym nie zgadł że to nie Nalepa.Kto oprócz niego ,Ciebie i Jerzego Piotrowskiego udzielał się na tej płycie?Przeczytałem również że w Blendersach zastąpił Cię Tomasz Łosowski. Miałem okazję niedawno oglądać koncert PIR2 (Łosowski,Raduli,Pilichowski)w Muzycznej Owczarni w Pieninach gdzie wszyscy trzej prowadzą warsztaty dla młodych muzyków. Fajne miejsce ,stara owczarnia przeniesiona z gór , miejsca dla jakiś 50 osób. Bardzo kameralnie .Wracając do Waszej muzy, mam nadzieję że znajdziecie wydawcę w Polsce i płyta dobrze się sprzeda. Pieniędzy z tego nie będzie ale satysfakcja napewno.Tak się zastanawiałem dlaczego taki wzięty perkusista jak Jerzy Piotrowski wyjechał do USA, co on tam porabia(oczywiście oprócz grania)

pozdrawiam Was wszystkich serdecznie piotrK

Siema Piotr!!!

A to mile zaskoczenie, ze zamieścileś posta na swoim blogu!!! WIELKIE DZIEKI!! Oczywiście, że zaraz luknę na bloga!! Z Romanem to wogóle bardzo ciekawa historia. Graliśmy kiedyś koncert w Stanach i poznaliśmy palkera który grał z śp+Tadeuszem. Odstąpiłem mu parę kawałków aby sobie zagrał. Romek dał mu demówke którą on puścił będąc już w Polsce Nalepie. Sam Nalepa nie mógł uwierzyć , że ktoś ma taki podobny treb głosu do niego. Spiew i granie Romana tak mu się spodobało że zaprosił Romana do siebie na chatę. Roman z Toronto poleciał do Nalepy... zaprzyjaźnili się... w zalaczniku może dołącze foto z tego spotkania jak pili razem wódeczkę. Potem Tadeusz niestety zmarł.... i Romek postanowił oddać MU hołd nagrywając płytę poświęcona pamięci Tadeusza Nalepy. Niestety życie niesie niespodzianki..... Romek po zakończeniu nagrywania wokali po polsku i dokończeniu swoich partii gitar... w marcu jadąc na lotnisko aby odebrać swojego kolegę który wracał z trasy koncertowej, w czasie drogi prowadząc samochód dostał silnego wylewu.......a mieliśmy wynajęte studio nagraniowe ... bo w planach było nagrywanie wersji anglojęzycznej oraz ukraińskiej.........Niestety do dnia dzisiejszego czekamy na powrót Romka do zdrowia. Rehabilitacja przebiega bardzo pomyślnie i można nazwać cudem to... że Romek znowu powoli łapie za "wioslo". Po nowym roku ruszamy z próbami i koncertami... i nie widzę innego zakończenia jak HAPPY END!!......To tak w skrócie opisałem Ci historię... myśle że ciekawą .... Może przy okazji wydania tej plyty w Polsce znajdzie się miejsce na takie wlasnie historie na Twoim blogu.


Ps
Faktycznie po moim wyjeździe w Blendersach zastąpil mnie T. Losowski. Jak znajdę swoje archiwum to napewno podrzucę Ci parę ciekawych kawałków kapel w których miałem przyjemność grywać.... tak poprostu prywatnie dla Ciebie do odsluchania.....jeśli oczywiście jesteś tym zainteresowany.
Pozdrawiam Cie Piter!!!

Tomek Unrat

Ps;
Obiecuję że świerzy i cieplutki egzeplarz płyty "Roman Lajkosz and Friends" dostaniesz jako jeden z pierwszych!!
Jeszcze jedna wiadomość tak na marginesie... Jurek Piotrowski niestety jest już na muzycznej emeryturze:... szkoda wielka bo dla mnie zawsze był i jest wzorem do naśladowania. Wielki palker i świetny czlowiek!!! Z sympati do Romka zgodził się nagrać dwa numery na płycie.



PROJECTOR APTEKA



Skład:

Sokolowski - vocal,gitary
Krzysztof Medyna - sax
Krzysztof Bucko - gitara basowa
Tomasz Unrat - drums

Sidrak
Ujorone


ROMAN LAJKOSZ AND FRIENDS


Dbaj o miłość


P.s
Zachęcam do kupna tej płyty jeśli się kiedykolwiek ukaże, bo facet ma niesamowity głos i naprawdę świetnie gra na gitarze. Jeśli chcecie zapytać o coś Tomka zapraszam do komentarzy.

9 komentarzy:

peiter pisze...

i właśnie dla takich listów i chwil warto. prawda Gospodarzu?

p.s. Oczi Ciorne by się posłuchalo:)

quid pisze...

swietny odzew...wlasnie to jest piekne :)
co do No Limits to ze 3 lata temu wyszedl album "Angela" :)
Oczi Cziorne jak najbardziej bym posluchal ..jest ich 1 oficjalny album /koncert jakis/ ktory tez wyszedl pare lat temu ale ciezko dostepny...

Anonimowy pisze...

ojej, Sokolowski to byl zawsze moj ulubiony muzyk z tego kanonicznego [dla mnie] skladu Apteki z poczatku lat 90 - jego fascynacja Hendrixem w polaczeniu z punkowymi korzeniami Kodyma dala swietna mieszanke, tym bardziej, ze sekcja w tamtym skladzie tez byla mistrzowska! - Wanat i te jego charakterystyczne, podszyte funkiem rytmy...szkoda, ze to nie wroci.

gLan anoNim pisze...

momentami ma sie wrazenie, ze to Nalepa przy mikrofonie stoi.. super

Anonimowy pisze...

Projector zdecydowanie pachnie Apteką (to nie zarzut!), którą ze 3 razy widziałem na żywo w drugiej połowie lat 80-tych, a drugi band faktycznie - jak z Nalepą?! Może parę słów o wokalu tej kapeli? Pozdroovy! Markus

piotyr2 pisze...

Jeśli kto zainteresowany Czarnymi Oczami
http://www.megaupload.com/?d=TZMA5X5G

jarek pisze...

Pozdrówki dla Tmka Unrata. Kolego najlepszy perkusisto Call Systemowy.
Nie zasypiamy gruszek w popiele. Bend ma się dobrze, dbam o niego. Jeszcze się spotkamy i dotknie nas muzyczny palec Boga. Pastor

jarek pisze...

a ja mam niesmialo Oci Ciorne w zbiborku. Bommm realizował Dziewczyny

Anonimowy pisze...

No to podrzuć Jarek te Czarne Oczy , nie daj się prosić