niedziela, 20 maja 2012

Homomilitia

Polski zespół muzyczny z Łodzi, działający w latach 90. XX wieku, wykonujący anarchopunk i crust punk. Teksty zespołu nawiązywały do tradycyjnej ideologii tzw. sceny niezależnej - akcentowano w nich sprzeciw wobec nietolerancji i niszczenia środowiska naturalnego. Postać wokalisty, Wojtka Krawczyka "Wojtasa", budziła ówcześnie kontrowersje, z uwagi na podkreślaną przez niego homoseksualność
Tyle podaje Wikipedia.
Ciężko w sieci znaleźć cokolwiek o tej grupie. Może ktoś uzupełni ?

Niszcz Rasizm, Ale Najpierw W Swojej Głowie (1995)


01. Milczenie = Śmierć
02. Dyskryminacja
03. Ziemia
04. To Możliwe Jest Tylko Tutaj
05. Multinationals
06. Wszystko Od Dawna Zaplanowane
07. Zero Tolerancji
08. Nic Więcej Do Powiedzenia
09. Policja
10. Nikt Nie Jest Perfekcyjny
11. Homofobia
12. Zero Tolerancji
13. Tłusta Świnia
14. Outro



Twoje ciało, Twój wybór (1996)
    



KLIK







  

8 komentarzy:

be_red pisze...

Piotrze wysłałem Ci maila z tym co udało mi się znaleźć u siebie o tym zespole. nie ma tego wiele, jedynie recenzja

Anonimowy pisze...

Swojego czasu zajmowałem się odkrywaniem tych mniej znanych łódzkich zespołów z przeszłości, ale do tego tworu nigdy nie dotarłem. Ciekawostka!

Tytooz pisze...

Twoje ciało - twój wybór - genialna kaseta (tak tego słucham) polskiego hc/punk.
Skojarzenia: Post Regiment.
Pierwszego albumu jakoś nigdy nie szukałem ;) ale dzięki!
Pozdrawiam Cię

Anonimowy pisze...

Ciekawostka.....??? pewnie zagrali więcej koncertów zagranicą niż wszystkie pozostałe łódzkie zespoły razem wzięte (także te z showbusinessu). Jest jeszcze (także w sieci) nigdy nie wydany drugi materiał studyjny (zapowiadany od lat przez NNNW) i kilka singli winylowych. Wokalistka udzielała się później w Lost, które też wydało LP/CD. Muzycy pojawiają się do dziś na lokalnych koncertach HC/Punk. Pozdro Strzałka!

Unknown pisze...

Super kapela,właśnie ostatnio ją odkryłem,grali zajebiście,szkoda że zespół już nie istnieje.Pozdrawiam serdecznie cały skład.

Lucas pisze...

Wiem, że "wokalista" jest dzisiaj DJ-em techno i siedzi chyba w Londynie. Kontrowersje budziła nawet nie homoseksualność wokalisty co hasła, które wykrzykiwał ze sceny, masturbacja na żywo. Przynajmniej tak było przed wydaniem materiału z NNNW. Więcej materiałów znajdziesz w fanzinach z tamtych lat, np. w Zygomie, Szczurosmyku czy Kulturze Nędzy.

Unknown pisze...

A kawałek "fuck you szkoła" to gdzie można znaleźć? 🌝 słyszałem kiedyś na koncercie, i chciałbym dziecku puścić

Anonimowy pisze...

Dziś dowiedziałem się z netu że Wojtek zmarł...
Byłem kilka razy na koncercie homomilitii w okolicach 1997 myślę. Miałem też na kasecie - popularne były też te naszywki z grafiką z płyty Twoje ciało twój wybór...good old days...RIP