sobota, 22 sierpnia 2009

Talking Picture

Talking Pictures to zespół w którym swoje pierwsze artystyczne kroki stawiała Kasia Kowalska. W 1992r. nagrali wspólnie płytę pod tytułem "Talking Pictures" (Polskie Nagrania), na której Kowalska śpiewa w czterech utworach. Muzykę jaką wykonywał zespół można określić jako komercyjny rock dla każdego. Ciekawostką jest że na płycie znalazła się cover zespołu Queen - utwór „Innuendo” - tutaj ze zmienionym tytułem - Epiloque.




Talking Picture (1992)




http://rapidshare.com/files/270405285/Talking_Pictures.rar

12 komentarzy:

Analogowe ucho. pisze...

NIESAMOWITE! Nie wiedziałem że istnieje taka płyta. Nr katologowy poproszę to sobie winyla poszukam.

Piotr K. pisze...

SX 3080

Analogowe ucho. pisze...

Będzie trudno, no ale spróbuję.

julas pisze...

dla dociekliwych kolejność utworów:

1. The Road
2. Colorado
3. Epilogue (Dla Pauli)
4. Station
5. Tears For Sorrow
6. Dla Ani
7. Zegarek
8. The Cowboys
9. Song For You
10. Entrance
11. Ce N'est Pas L'amour
12. Zbyszek 1410!

Anonimowy pisze...

Nie mam internetu

Kubciu pisze...

Kasia Kowalska spośród polskich wokalistek jest według mnie w czołówce.

Anonimowy pisze...

Dzień dobry, Panie Piotrze K.
Od pewnego czasu nurtuje mnie pewien problem. Mnie oraz moją pewną koleżankę.
Otóż, co następuje, o ile byłby skłonny Pan nam odpowiedzieć, czy Skandal był leworęczny?

Anonimowy pisze...

a dlaczego kolejnosc (i ilosc) nie zgadza sie z ta rozpisana na zalaczonym obrazku ? :)

Piotr K. pisze...

Ponieważ jest to rip z cd który podesłał Piotyr2. A ponieważ nie mogłem w necie znaleźć okładki do tego cd , dałem to co znalazłem - okładkę z winyla. Na cd jest więcej nagrań niż na winylu i stąd te różnice.

gLan anoNim pisze...

Piotyr.. prosilbym o podanie wydawcy oraz nr katalogowego oraz roku wydania tej plyty CD. Dzieki.

Piotr K. pisze...

Wydały to Polskie Nagrania w 1992 roku
Nr kat. PNCD 196

gLan anoNim pisze...

dzieki