niedziela, 4 marca 2007

"...słuchaj, to dla Ciebie z aniołami gram ten swój blues."

Fragmenty wywiad z Tadeuszem Nalepa z 2003 roku:

"...nie uważam siebie wyłącznie za muzyka bluesowego, raczej za muzyka rockowego, który dobrze gra bluesa.
...ja nie cierpiałem śpiewać, zawsze z konieczności podchodziłem do mikrofonu. Dlatego być może chowałem się za te moje długie włosy.
Mówiąc szczerze, nigdy tych moich włosów nie lubiłem. Nosiłem długie włosy i zarost, żeby jakoś za tym się schować, bo nie bardzo byłem przekonany do tego, co robię.
Nigdy nie byłem zarozumiały, tylko wierzyłem w to, co robię. Kiedyś byłem wręcz nieśmiały, miałem trochę kompleksów. Teraz już nie mam kompleksów, wyrosłem z nich. Jestem zadowolony z życia, wszystko mi się udaje.
A moje kredo... Zawsze marzyłem o tym, żeby być trochę wyżej środka. Mieć trochę lepiej i być trochę lepszym. I chyba to mi się udało. Jestem spełniony, zadowolony. Mam wszystko w życiu poukładane. Nawet polubiłem swoje kłopoty zdrowotne, bo uważam, że bez nich byłbym za szczęśliwy."


Blues(1971)


1. Ona poszła inną drogą
2. Kiedy byłem małym chłopcem
3. Oni zaraz przyjdą tu
4. Przyszła do mnie bieda
5. Pomaluj moje sny
6. Usta me ogrzej
7. Gdybym był wichrem
8. Co się stało kwiatom
9. Dzisiejszej nocy

Tadeusz Nalepa - guitar, vocal
Dariusz Kozakiewicz - guitar
Tadeusz Trzciński - harmonica
Jerzy Goleniewski - bass guitar
Józef Hajdasz - drums

http://rapidshare.com/files/6345558/Blue.rar

Haslo: awangarda


Karate(1972)


1. Daję ci próg
2. Takie moje miasto jest
3. Nocą puka ktoś
4. Powiedzmy to
5. Rzeka dzieciństwa
6. Jest gdzieś taki dom
7. Śliska dzisiaj droga
8. Zaprowadzić ciebie muszę tam
9. Karate

Tadeusz Nalepa - guitar, vocal
Tadeusz Trzciński - harmonica
Jerzy Goleniewski - bass guitar
Józef Hajdasz - drums

http://rapidshare.com/files/6350296/Karate.rar

Haslo: awangarda


Live(1986)


1. Rzeka dzieciństwa
2. Co się stało kwiatom
3. Zasady gry
4. Nauczyłem się niewiary
5. Jest gdzieś taki dom
6. Kiedy byłem małym chłopcem
7. Modlitwa

Nagrań dokonano 25-go stycznia 1986 r. w Teatrze Wielkim w Łodzi

Tadeusz Nalepa - Gibson L5, vocal
Andrzej Nowak - Gibson Les Paul Gibson
Bogdan Kowalewski - Rickenbacker Bass
Rafał Rękosiewicz - Yamaha DX7, Leslie
Jarosław Szlagowski - Sonor drums

http://rapidshare.com/files/19539656/Tadeusz_Nalepa_-_Live_86__1993_.zip


Sen szalenca(1987)


1. Na wysoką wchodzę górę
2. Mój dom umiera
3. Kim bez ciebie jestem
4. Sen szaleńca
5. Muszę dziś ciebie zabić
6. Oni mnie wyręczą w tym
7. Musisz kłamstwem karmić ich
8. Kły wilczycy

Tadeusz Nalepa - guitar
Tomasz Szukalski - sax
Andrzej Nowak - guitar, vocal
Rafał Rękosiewicz - keyboards
Bogdan Kowalewski - bass guitar
Jarosław Szlagowski - drums

http://rapidshare.com/files/6535825/87SS.zip.html


Numero uno (1987)


1. Ten o tobie film
2. Noc jak owoc
3. Pójdziesz tylko z cieniem
4. Zostań w moim śnie
5. Naprzód czy w tył
6. Wstań i idź
7. Zły
8. Pięści ze stali
9. Hołd
Tadeusz Nalepa - guitar, vocal
Grażyna Dramowicz - vocal
Paweł Berger - piano, org., synth.
Jerzy Styczyński - guitar
Adam Otręba - guitar
Benedykt Otręba - bass guitar
Marek Kapłon - drums

1 komentarz:

Piotr K. pisze...

Dla mrw.
Ja nie moge stad zassac moze ty bedziesz mial wiecej szczescia.

ZOL - http://ifolder.ru/854439
NOL - http://ifolder.ru/843605