poniedziałek, 6 sierpnia 2007

Brygada Live

A oto dziwna i pokrecona historia powstania pierwszej wydanej w Anglii plyty "Brygady Kryzys".
Opowiada Robert Brylewski:"Kolega kręcił się przy konsolecie, potem zabrał tasmę i bez naszej wiedzy wywiózl ja do Anglii. Z tym, ze potem musiał przeprowadzić taki zręczny manewr. Jak wybuchł stan wojenny przyjechał do Polski. Wiedzielismy już, że ktos to nagrał i cos się w Londynie wokól tego dzieje. Gosć przyjechał i, jak to sie mówi, „błagając nas na kolanach " poprosił, bysmy podpisali tzw umowę wsteczną. Obiecał jakies l0% i inne bzdury, co sie okazło tylko kamuflażem ze strony kolejnego sciemniacza, który chciał zarobić parę groszy na patriotycznych uczuciach angielskiej emigracji. Udostępnił to firmie Fresh Records z Londynu, po czym (ponieważ ze zrozumiałych powodów w Anglii materiał raczej sie nie sprzedawał) kupił płyty od tejże firmy po cenie złomu. Potem przywiózł to do Polski i tutaj sprzedał z powodzeniem, nie dzieląc sie z nami pieniędzmi zarobionymi na tej transakcji. Z drugiej strony podchodzilismy do tego „na haju". No wyobraź sobie ludzi, którzy maja swiadomosć, że w chwili kiedy granice są pozamykane, ktos im wydaje płytę w Wielkiej Brytanii. Co z tego, ze płyta była kiepska, skoro i tak nie wiadomo, jakie będzie jutro"

Brygada Kryzys - Live (1982)






1.Nie ma nic,
2.Babylon upadł,
3.Telewizja,
4.Centrala,
5.Obudź się,
6.To co czujesz,
7.Ty i tylko ty,
8.Ganja,
9.Nie wierzę robotom,
10.Nie daj się,
11.Wracamy do raju,
12.Czas


http://rapidshare.com/files/2250871/Brygada_Kryzys_-_Live_-_Remont_-_03.09.82.zip

P.s Ten link pochodzi z netu i byc moze jest to inny koncert poniewaz kolejnosc utworow jest inna.





Brygada Kryzys - Live in Remont (1993)



1.Subway train;

2.Nie daj się;
3.Nie ma nic;
4.To co czujesz;
5.Ganja;
6.Take my hand;
7.Cosmopolis


http://rapidshare.com/files/17421312/BRYGADA_KRYZYS_-_1996-Live_In_Remont__93.rar.html

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Z wielką niecierpliwością czekam na obiecany w czerwcu album Ziyo... Może już czas na niego?

mrw pisze...

Z wielką niecierpliwością czekam na 12RA3L szczególnie na lp "Zapal Faję"

Piotr K. pisze...

Głodnemu zawsze chleb na mysli.Ha,ha ,ha.Pyta ma tytuł "Nabij faje"

mrw pisze...

pewnie że nabij faję - ale "wpadka" heheheheh

Piotr K. pisze...

Jeszcze nie czs na Ziyo,ale obietnice podtrzymuje, napewno będzie.

Kaz Phator pisze...

Mrw chciał nabić faje.
Proszę bardzo:
http://rapidshare.com/files/20114403/Izrael-Nabij_Faje.1985.mpc.q6.part1.rar
http://rapidshare.com/files/20116223/Izrael-Nabij_Faje.1985.mpc.q6.part2.rar
haslo: 666