sobota, 8 marca 2008

Festiwale, festiwale

Ponieważ w ostatnim tygodniu dostałem dwa linki do płyt koncertowych nagranych podczas festiwali rockowych w końcu lat osiemdziesiątych ,postanowiem dodać jeszcze dwa i zrobić post .
Dzisiaj bez tekstu ale za to dużo muzyki .Miłego słuchania.
Pozdrowienia dla kobiet w Dniu Kobiet.

Jarocin'88


lub


Rock Pokoju'89


01.Sex Bomba - Woda
02.Sex Bomba - Kochajmy sie
03.Toy - Najwazniejsza jest higiena
04.Toy - Poszukujemy
05.Ten Dollars
06.Ten Dollars - Ratujmy slonie
07.Beer Band - Nocny zaulek, Czym jest blues
08.Mizemor - Dzungla
09.Closterkeller - Purple
10.Closterkeller - Jestes wciaz nieuchwytny
11.Closterkeller - Ostatnia noc wizji
12.Opera - To tylko sny
13.Opera - Zostalas sama
14.Foje - Foje



Festiwal życia'88





Letnia zadyma w środku zimy'89


http://depositfiles.com/files/4002266
lub
P.s
Podziękowania za linki dla R2, Suchego i Pomarancha.

32 komentarze:

Anonimowy pisze...

No, fajna pigulka minionego czasu.Beztroskie lata od festiwalu do festiwalu.Same pozytywne skojarzenia.Serdeczne dzieki.Pozdrawiam Cie Piotrze i obys mial checi na kolejne setki udanych postow.
ps - kilka z prezentowanych na plycie koncertow z jarocina mam w calosci na kasetach moze z czasem bedzie okazja je ujawnic.

TOM pisze...

Witam !
Co temat to niespodzianka. Dzięki wszystkim za te rarytasy. Przy okazji Jarocina przypomniała mi się audycja gdzieś sprzed 15 lat albo i trochę wcześniej, teraz nie jestem w stanie dokładnie tego odtworzyć. W każdym razie prowadził ją Filip Łobodziński ( pamiętny Duduś ). Swój program radiowy prowadził w Trójce, na pewno w ciągu tygodnia po 15-tej. Prezentował nagrania amatorskich kapel które przysyłały kasety z nagraniami właśnie do programu 3 a wśród nich zespoły "Tam gdzie rosną poziomki", "Masturbacja" czy "Teenresik" ( albo jakoś tak ). Niektóre nagrania były tak świeże i pełne polotu że niejedna kapela profesjonalna by się ich nie powstydziła. Ja miałem kilka kaset z tymi nagraniami i był to naprawdę fajny materiał. Coś mnie podkusiło i "wychrzaniłem" te kasety podczas któregoś z porządków. Teraz cholernie żałuję i przestrzegam nie róbcie podobnych manewrów. Nawet jak jakość nie jest the best to i tak te utwory mają swój urok. A może jest ktoś kto pamięta te audycje i te nagrania. Szczególnie podobała mi się kapela "Tam gdzie rosną poziomki".Fajna sprawa.
Pozdr.
Tomasz

Anonimowy pisze...

Tom, mam nagrania z tych audycji .Daj mi czas to cos Ci przygotuje.

TOM pisze...

Dzięki e_deck !
Wiesz aż szkoda że nie ma już takich audycji i teraz trochę inaczej się już gra. Ale zaskoczyłeś mnie na maxa.
W takim razie czekam i autentycznie bardzo się cieszę bo do dziś pamiętam jak wałkowałem "Ziemia płaska jest" Poziomków i kilka innych nagrań.
tom

Anonimowy pisze...

No to na szybko chociaz jeden numer,
żeby umilic ci czas oczekiwania
http://www.file-upload.net/download-714345/Poziomki.zip.html

Piotr K. pisze...

e_deck ,tak sobie pomyślałem,że skoro posiadasz tyle różnych rzeczy z Jarocina ,czy nie warto by tego posegregować latami i przedstawić w formie postów. Dodatkowo zebrać wszystko co tylko jest dostępne w sieci z poszczególnych lat a jest tego trochę. Można dodać tekst o poszczególnych latach ,kto występował ,co było największą atrakcją, przedstawić zwycięsców ,takie ogólne informacje.

Anonimowy pisze...

Piotrze pomysl jest niezly, ale...
1.materialu sporo (dzis w sieci mozna odszukac wiele)i trudno byloby to ogarnac
2.istnieja strony ktore dokumentują festival w mniej lub bardziej rzetelny sposob i nie wiem jak by bylo odebrane kolejne podsumowanie i dublowanie tych samych informacji.
A zresztą nie wiem co o tym myslec bo z drugiej strony plyty ktore prezentowane sa na Twoim i podobnych blogach tez przeciez nie raz byly recenzowane a za kazdym razem sporo osob czyta posty i ma do powiedzenia cos od siebie.Tak wiec moze masz racje - moze warto zrobic takie podsumowanie dla nas samych - czytelnikow i slychacz tego bloga,czesto ludzi ktorzy tam byli i podchodza po latach do tego tematu z sentymentem,nostalgią.
Ja w kazdym razie jestem otwarty i jakąkolwiek formę to przyjmie - sluze pomocą.Mam chyba jeszcze stare gazetki i karnety,nie wiem czy ocalaly plakaty z trudem odrywane gdzies ze slupów - na swieta bede u rodzicow i musze przejrzec piwnicę.Wiekszosc kaset mam pod ręka i w wolnych chwilach moge cos pozgrywc.Warto by bylo tez przejrzec prase z tamtych lat i zacytowac pare komentarzy ówczesnych socjologów, ktorzy rozkladali texty kapel na czesci pierwsze i przekazywali spoleczeństwu "rzetelny obraz polskiej mlodzieży". Kiedys gromadzilem takie wycinki,ale nie wiem czy cos ocalalo.
Temat jest wiec ogromny i wymaga sporo czasu, ale jezeli chcesz go ugruzc - pomoge.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Super pomysł z tym Jarocinem - ja służę fragmentami książki Jarocin w oczach bezpieki jakby co ...

Anonimowy pisze...

"Jarocin w Obiektywie Bezpieki" to chyba prawidłowy tytuł ksiązki. Posiadam ja w calosci jakby cos.

Moze posiada ktos Azyl P., Jaguara, Squier, Kata, Stos, Test Fobii i inne podobne z jarotka albo innych imprez ?

Jarek

TOM pisze...

Mam kilka nagrań ( muszę trochę poszperać ) w tym Test Fobii o ile mnie pamięć nie myli w standardzie "Georgia" ale w wersjach studyjnych. Jak Cię interesują - daj znać, nie mam koncertówek.
Tomasz

Anonimowy pisze...

Można prosic o hasło Festiwalu Życia? z góry dzięki

Anonimowy pisze...

Tom bylbym wdzieczny, jak mozesz to wrzuc gdzies te kawalki Testu Fobii. Z gory dzieki.

Jarek

Piotr K. pisze...

Haslo do Festiwal Zycia :
dzikun

Bodeczek pisze...

Przepraszam za śmiałość, ale "letnia zadyma ..." jest na jakimś dziwnym wieszaku, z któego nie można sciągnąć, tzn. ja chyba nie potrafię ... czy można jakoś to rozwiązać? ...

Anonimowy pisze...

---> Bodeczek

Faktycznie depositfiles to kiepski wieszak, ale jeden z nielicznych gdzie mozna wrzucac pliki powyzej 100 MB. Nie zawsze sa sloty wolne dla kraju i nie mozna sciagac wtedy i jest napsiane ze trzeba sprobowac pozniej. Pozatym bardzo slaby transfer jest z tego wieszaka. Moge to zauploadowac ponownie na inny wieszak, np na odsiebie.com, albo rapida, a Piotr najwyzej doda jako linki alternatywne.

Jarek

Anonimowy pisze...

Przyłączam się do Bedeczka.
Wg mnie Rapid jednak jest najlepszy

Anonimowy pisze...

"Letnia Zadyma w Środku Zimy"

Jako ze niektorzy maja problem z pobraniem tego z depositfiles, umiesiclem dokladnie te same pliki na Rapidshare:
"Letnia Zadyma w Środku Zimy" LP1
http://rapidshare.com/files/98696782/LP_1.rar
"Letnia Zadyma w Środku Zimy" LP2
http://rapidshare.com/files/98709254/LP_2.rar

Jarek

Piotr K. pisze...

No i wszyscy "happy".
Dzięki Jarek.

sond pisze...

Witam!

No niby Rapidshare najlepszy, ale też najpopularniejszy. To oznacza, że jak sie dzieli z ilomaś rodzinami łącze, to zawsze znajdzie się ktoś kto cię ubiegnie i bez premium konta trzeba czekać i pół życia :) Tak samo z megaupload. Mimo wszystko nie będę narzekał. Ja się tej muzyki dopiero uczę, bo np. w '88 miałem pięć lat i słuchałem niestety Michaela J. Ale dzięki Tobie Piotrze i wszystkim, którzy komentują po każdym artykule, trochę nadrabiam stracony czas. Naprawdę bardzo dziękuję. A co do tego, że kiedyś zaciągną Cię do kryminału, to chyba powinieneś być ułaskawiony za zasługi w promocji muzyki. I to nie Twoja wina, że gdy idę do sklepu z płytami, jakoś nie udaje się znaleźć tego co szukam. Czyżbym miał za duże wymagania? Pozdrawiam serdecznie i gratuluje świetnej roboty.

TOM pisze...

Znalazłem adres gdzie możecie znaleźć kapele znane choćby z Rozgłośni Harcerskiej
http://punk-s.blogspot.com/2007/05/z-archiwum-rozgoni-harcerskiej.html
myślę że warto od Noah Noah po 1984 czy Gardenia. Są tam też nagrania live z Jarocina.
Jarek ! - Jest tam choćby Test Fobi
Sond ! Masz rację - ile to razy szukając w różnych sklepach natykam/łem się na dziwne odpowiedzi czy spojrzenia: nie, takiej płyty nie mamy czy coś w tym stylu. I gdyby nie internet zwyczajnie nie miałbym możliwości przesłuchać tej czy innej płyty.
Cieszę się że czujesz tę muzykę.
Pozdr.
Tomasz

TOM pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Dzieki Tom, dobry i jeden kawałek Testu Fobii :), ale wogole fajne te skladaki z RH.

Jarek

TOM pisze...

Znalazłem u siebie 2 fajne kawałki grupy Jeep "Fart" oraz "Grzesznica"
wrzuciłem na rapida, niestety nie mam Jaguara i grupy Stos. Szukam dalej.
http://rapidshare.com/files/99053321/JEEP.rar.html
Tomasz

Anonimowy pisze...

O bardzo fajne keidys poszukiwalem kawalki Jeep, ale potem zaprzestalem i calkowicie o nich zapomnialem, teraz wkoncu moge uslyszec jak grali :) Clakiem ciekawa kapela, lubei tez takei klimaty. Dzieki.

Co do nagrań Jaguara, Squier, Test Fobii itp. to oczywiscie istnieja i niektore dosc profesjonalnie rejstrowane koncertowki i studyjne kawałki itp. ale niestety ludzie sie tym nie chca dzielic albo nie moga. Szukam juz od bardzo dawna, ale malo kto amatorsko rejstrowal metalwoe kapele w latch 80 niestety. Punka, troche nowej fali itd. mozna jeszcze znalesc troche w sieci, ale z ostrzejszym graniem jest cieniutko :(

Anonimowy pisze...

A można prosic o hasło do "Letniej Zadymy"? Te od "Festiwalu Życia" nie bangla...

Anonimowy pisze...

w paczce "letnia zadyma w środku zimy" brakuje tego, na czym zależało mi najbardziej (no może obok występu Voo Voo). mianowicie genialnego "rapu towarzystwa przyjaciół chińskich ręczników". szkoda

Anonimowy pisze...

Jakoś nie pamiętam tego "Festiwalu życia", a w udostępnionym materiale hasło nie działa, więc i sobie nie przypomnę. Za to mój brat był na "Festiwalu Pokoju `89", szczęka mu opadnie, że jest z tego materiał! Pozdroovy dla wszystkich lubiących (pamiętających) klimaty `80! Markusov

Piotr K. pisze...

Spróbuj hasło : Leniu

Anonimowy pisze...

Witam
Szukam od dawna kawałka kapeli Tam gdzie rosną poziomki.
Ucieszyłem sie że ktoś go ma!!! Niestety link nie działa.
Czy jest mozliwosć go od Ciebie wyciagnąc e_deck?

napisz na maila: mraben@wp.pl

suchy pisze...

Witam,
Wie ktoś może jaka kapela grała na początku letniej zadymy na Torwarze? Wiem,że to było trio i nieżle wymiatali.

Anonimowy pisze...

Niestety 'Rock Pokoju'89' to pusty link :-(

Paveł

Anonimowy pisze...

Proszę, można znów Rock Pokoju'89 ? link martwy