czwartek, 14 października 2010

Ludzie listy piszą cz.18


Może ktoś to ma i pomoże chłopakowi w odnalezieniu nagrań ojca ? Ja niestety nic nie mam.

Witam.

Czy zna Pan może, bądź słyszał Pan o zespole Puszka Pandory??
Wiem tylko tyle, że to był zespół z mojego rodzinnego miasta Łodzi i miał nagranie telewizyjne gdzieś jakoś w 87 roku. Było ono emitowane bodajrze na 3 kanale łódzkiej telewizji. Zapowiadał je Marek Niedźwiedzki. Na Perkusji grał mój tata {wcześniej Moskwa i Izrael} Poszukuję tego nagrania, aczkolwiek niestety nigdzie nie mogę znaleźć. Dodam jeszcze, że ten występ to była wygrana w jakimś przeglądzie łódzkich zespołów
Byłbym wdzięczny za pomoc w odnalezieniu owego nagrania.


Pozdrawiam
Adrian

3 komentarze:

Piotr K. pisze...

W 87 to chyba jeszcze były tylko dwa kanały TVP, więc chyba chodzi o program lokalny TV Łódź.

Ankh pisze...

Może istnieje możliwość zgłoszenia albo choćby zapytania się u źródła (jeśli jeszcze istnieje), czyli w siedzibie lokalnej TV? Spróbować zawsze warto... - (głośno myślę). Ja bym zaczął od tego.

Jacek Sosna pisze...

Z tego co wiem, TV łódź jest jednym z najbardziej przyjaznych oddziałów
polskie telewizji pod względem udostępniania, płatnego, swoich archiwów.