sobota, 23 października 2010

Road House Blue

Działająca w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych swarzęcka grupa Road House Blue pozostawiła po sobie tylko jedno wydawnictwo. Kaseta wydana przez przez Mego Czad została nagrana w poznańskim studio Hellenic którego właścicielem jest Kostas Dzokas szwagier Eleni.
W studiu tym nagrywali m. in. Lombard, Artrois, Armia, Acid Drinkers. Grupę wspierali wokalnie Titus i Glaca a muzycy RHB( Waluć i Żukas) jakiś czas grali w Sweet Noise.
Muzyka zawarta na tej kasecie pozostaje pod wyraźnym wpływem amerykańskiego glam metalu rodem z Sunset Strip. Całość nieźle zagrana, dużo tu mocnych riffów i melodii , polecam bo warto posłuchać tego zapomnianego ( a dla większości pewnie nieznanego) materiału.



Road House Blue (1995)





P.s
Dzięki Zuchu za kolejny, zapomniany a warty prezentacji materiał.

7 komentarzy:

gLan anoNim pisze...

moze nie odkrywcze ale przynajmniej z jajami ;)

Endi pisze...

Jest jeszcze płyta na CD. "Rockin' In The Free World" Futurex 2001

Piotr K. pisze...

No właśnie, żeglując po sieci znalazłem jeszcze coś takiego

1. Intro I
2. Changes
3. Burning
4. Liers
5. Love in rain
6. Shaman Blue
7. Gooseberry
8. At 8 a.m. I could kill
9. Wildness calling
10. Rainbow
11. She`s like a woman
12. Stormy day
13. Everybody
14. Intro II - bonus
15. Tęcza - polska wersja Rainbow
16. Zew dzikości - polska wersja Wildness calling
17. Szkocja
18. Born to ride - piosenka dla tego stowarzyszenia motocyklistów

Jest to podobno zremasterowany materiał z kasety ,poszerzony o kilka nowych kawałków i wydany w 2008 roku na cd.

http://www.megaupload.com/?d=1IWYVY86

zuchu666 pisze...

Ooo proszę a to ci niespodzianka z tą wersja CD. Całe szczęście, że taka wersja istnieje bo jak sami pewnie zauważyliście ten rip mi wybitnie nie wyszedł... I kaseta straciła swoją dynamikę i magnetofon się wściekł i nic nie mogłem poradzic na kołysanie dźwięku... Co najlepsze on to robi tylko na tej kasecie :))). Btw. link do oryginalnego posta (napisanego przez kuzyna któregos z członków zespołu) macie tu: http://gunsnroses.com.pl/forum/inna-muzyka/road-house-blue/

gloomy pisze...

nie wiedziałem że ktoś jeszcze zna ten zespoł ;) autorem posta na stronie Gunsów jestem ja, i nie jestem kuzynem Walusia, ale moja bratowa jest jego kuzynką, a sam Waluś udzielał mi kilku porad gitarowych :) co do Rockin In The Free World to jest jakieś Red Hot Blues ;) Road House Blue nie mają nic innego poza kasetą i tamtym CD które umieściłem w sieci, ale z tego co mi wiadomo to zespół się reaktywował i może coś z tego wyniknie, na razie cicho i głucho. Pozdro dla osoby prowadzącej bloga, bo można odkryc wiele zespołów grających dobrą muzykę :)

Anonimowy pisze...

a ja odświeżam zapomniany post... Ma ktoś może do ściągnięcia płytkę ?

Anonimowy pisze...

Znam Walusia i Żuka od ponad 30 lat i w 1986 roku zanim Waluś stał się wytrawnym gitarzystą grał ze mną w RH Blues w Swarzędzu... Po dwóch latach zespół się rozpadł i tak zaczęła się współpraca Walusia i Żuka (wcześniej grał na basie w swarzędzkim Haeven)... Obecnie Ma na koncie nagrania i koncerty z The Blue Spotting (patrz Youtube) oraz na stałe gra w reakrywowanym w 2018 roku RHBlues 1986 (link do strony: @rhblues1986 )... Natomiast Żuk jako basista gra w Gomor oraz w Bordello a' Cappela... Pozdrawiam PJ Johny...